czwartek, 15 sierpnia 2013

Ćwiczenia z Ewą Chodakowską!


"Piękne ciało to stan umysłu" - taki napis widnieje na oficjalnej stronie Ewy Chodakowskiej, kobiety, która pomogła już wielu osobom w skutecznym zrzuceniu z wagi niepotrzebnych kilogramów. 


Dopiero od wczoraj zaczęłam z nią ćwiczyć. Zaczęłam od SKALPELA, od którego do tej pory bolą mnie mięśnie. Czy to nie oznaka, że ćwiczenia są skuteczne? ;)

Ćwiczenia z Ewą Chodakowską są męczące - to fakt, jednak nie zniechęcajcie się. Na jej stronie www.ewachodakowska.pl oraz na fanpage'u na facebook'u widnieją efekty ćwiczeń. Dziewczyny, które już od paru miesięcy ćwiczą z Ewą, wysyłały do niej swoje zdjęcia "Przed i Po", a straciły kilogramy w takiej ilości, o jakiej ja do tej pory mogłabym jedynie pomarzyć.







Jeżeli zdecydujecie się na ćwiczenia, to życzę Wam powodzenia! :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, też oglądam efekty na fb po ćwiczeniach Ewy i chyba się skuszę :)
    Zapraszam do mnie ja już obserwuję ;D
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że pomyślałaś :]
    Jestem pewna, że wiele dziewczyn zainteresuje ten post, tak jak mnie.
    Na razie połapie się o co chodzi, a potem zacznę się stosowac :]

    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój blog ;))
    Obserwuję
    Zapraszam anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ćwiczę, jednak bez Ewy :D Pewnie to dlatego, że jestem zbyt leniwa, żeby zajrzeć na jej stronę ;p Po prostu gdy mam chęć ćwiczeń to biorę się za brzuszki, pompki i tak dalej ;p

    Pozdrawiam
    http://wojna-elfow.blogspot.com
    http://magia-przepowiedni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowany/a do Liebster Award !
    Więcej na blogu : http://nice-raspberry.blogspot.com/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa Chodakowska jest mistrzem! ^^

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)