wtorek, 6 sierpnia 2013

Nominacja do LBA

Jeszcze nawet nie zdążyłam znaleźć wszystkich 11 blogów, które mogłabym nominować do Liebster Blogger Award, a już zdobyłam drugą nominację, za którą dziękuję :)
Pomyślałam sobie, że nie będę dodawała kolejnych jedenastu pytań oraz kolejnych jedenastu blogów, które mogłabym nominować. Zostało mi jeszcze osiem wolnych miejsc, tak więc osoby nominowane dalej będę dodawała tutaj, żeby nie robić większego zamieszania.

Przejdźmy więc do pytań 

|1|
Wymień tytuł książki, która odmieniła Twoje życie.

Muszę powiedzieć, że żadna książka nie odmieniła mojego życia. Jedyne, co robią ze mną książki, to przenoszą do innego świata, z którego nie wychodzi się od razu przy przeczytaniu ostatnich kilku słów na ostatniej stronie. Można powiedzieć, że do tej pory żyję w świecie książek Nicholasa Sparksa. Ostatnia przeczytana przeze mnie książką jego autorstwa nosi tytuł "Anioł Stróż".

|2|
Jaki jest Twój ulubiony wykonawca muzyczny?

Ulubionego wykonawcy muzycznego nie mam, jednak ostatnimi czasy słucham piosenek autorstwa Macklemore'a.

|3|
Wymień tytuł filmu, na którym zawsze płaczesz.

Mniemam, że nie będę oryginalna pisząc, że ten film nosi tytuł "Szkoła Uczuć"?

|4|
Jaki jest Twój ulubiony cytat?

"Żeby mieć piękne oczy, szukaj dobra w oczach innych. Żeby mieć piękne usta, wypowiadaj piękne słowa" - Audrey Hepburn

|5|
Czego boisz się najbardziej?

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, więc odpowiem, że pająków.

|6|
Wymień imię osoby, za którą zawsze będziesz tęsknił.

To nie są imiona, ale odpowiedź jest prosta: za rodzicami! :)

|7|
Co Cię uszczęśliwia?

Muzyka wypływająca ze słuchawek.

|8|
Co najbardziej lubisz robić w wolnych chwilach?

To zależy od chęci. Najczęściej lubię przebywać z ludźmi, jednak czasami lubię sobie posiedzieć w domu i posłuchać muzyki/poczytać książkę/posiedzieć w internecie.

|9|
Miejsce, które zawsze chciałaś odwiedzić?

W sumie, to Londyn.

|10|
Jaki jest Twój ulubiony serial?
Mam dwa ulubione seriale: Pamiętniki Wampirów i Plotkarę. 

|11|
Co myślisz o moim blogu?

Jak na moje oczy, znajduje się tam trochę za duża czcionka, ale miło się go czyta.


Zapomniałam dodać, że nominację otrzymałam z bloga refleksyjnaa.blogspot.com, tak więc zapraszam na tego bloga! :)

11 komentarzy:

  1. Też bym chciała odwiedzić Londyn <3
    Gratuluję nominacji!
    Pozdrawiam
    http://wojna-elfow.blogspot.com
    http://magia-przepowiedni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz <3 nie sądziłam, ze moje prace się komuś spodobają :) Będzie mi miło jeśli się zgłosisz :) Dzisiaj mam czas, mogłabym coś stworzyć ^^

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Londyn! ♥
    Gratuluję nominacji ;)
    oll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnej nominacji :)
    I życzę wieeeelu kolejnych :P

    Pytałaś, dlaczego piszę również po angielsku. Otóż, jak sama napisałaś, mam czytelników (i to stałych) za granicą. Nie tylko w Ameryce, bardziej w Rosji i Azji. Wiem, że mogą oni używać tłumacza, mam go włączonego :)

    Ale spójrz na to z drugiej strony: mogę poćwiczyć mój angielski. Ja jestem lepsza w pisaniu oficjalnych tekstów, więc tym chętniej ćwiczę język potoczny. Tłumacz może robić błędy (okej, mniej niż ja :)).
    Chociaz szczerze mówiąc zastanawiam się nad zrezygnowaniem z pisania w dwóch językach.

    W każdym razie DZIĘKUJĘ za Twój komentarz i jeszcze taz GRATULUJĘ :))

    *Annffashion*
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nominacji :)

    obserwuję+zapraszam do mnie.
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonam dla Ciebie szablon :) napisz do mnie na maila co ma być i jak dokładnie :) Chciałabym też, abyś była ze mną w kontakcie, w czasie wykonywania szablonu, ale to juz sobie ustalimy wszystko potem ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. Też chciałabym zwiedzić Londyn, to co - kiedy się zbieramy? :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, gratuluję nominacji ;)

    zapraszam do siebie:
    http://ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten cytat daje do myślenia. Tak w ogóle to fajne odpowiedzi. Czyżbyś parała się pisaniem? Jeśli tak, może dodałabyś coś z Twojej ręki? Zapraszam do mnie, mam dwa posty z moją twórczością.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno częściej tu wpadnę. Gratuluje nominacji.

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ! Będę wpadać częściej ;)
    anamarafashion.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)