środa, 24 lipca 2013

Liebster Blogger Award

Bloggując dopiero kilka dni i mając na koncie sześć postów już zostałam nominowana do Liebster Blogger Award.

I szczerze za to dziękuję! :) 
Nominowała mnie Paula z bloga: http://dreamer-4ever.blogspot.com/
Z tego, co się orientuję, osoby nominowane otrzymują po 11 pytań, na które teraz muszę odpowiedzieć, więc... do roboty!

|1|
Co byś chciała zmienić w swoim życiu, gdyby miała taką możliwość?

Cóż, myślę, że nic nie zmieniłabym w życiu. Jak na razie jest dobrze tak, jak jest, a na zmiany jeszcze przyjdzie czas.

|2|
Jakbyś miała być postacią w dowolnym serialu, to jaką i dlaczego?

Miałabym dwa typy: Elenę Gilbert z "Pamiętników Wampirów" lub Serenę Van Der Woodsen z "Plotkary". Elenę bym wybrała, bo w jej roli najprawdopodobniej na cały serial jest zapisane, że ma dwóch facetów do wyboru (Stefana i Damona), ewentualnie tylko jednego, ale ja bym nie narzekała ;-)
Serenę wybrałabym, bo... bo zawsze wychodzi obronną ręką z sytuacji.

|3|
Gdybyś była imprezą, to jaką?

Nie wiem, może taką w klubie? xD

|4|
Opisz swój dzisiejszy nastrój.

Co tu dużo opisywać? Nastrój neutralny. Ani nie jestem szczęśliwa, ani smutna.

|5|
Jakby wyglądał Twój idealny dzień?

Mój idealny dzień byłby pełen śmiechu, najlepiej w innym mieście. Poszwendałabym się z przyjaciółmi po dzielnicach wielkiego miasta.

|6|
Opowiedz jakąś śmieszną historię, która Ci się przydarzyła.

Na chwilę obecną mi się nic śmiesznego nie przypomina (a przynajmniej nic, czym nie wstyd byłoby się podzielić z innymi).

|7|
Co Cię inspiruje do pisania bloga?

Nie co, tylko kto; inspirują mnie blogerki, które zdążyły już coś osiągnąć w internecie na swoim blogu. Takie popularne blogerki, jak Maffashion, czy Margaret inspirują mnie do rozbudowania bloga w taki sposób, aby ludzie z własnej woli chętnie uczestniczyli w "życiu" tutaj, na moim blogu.

|8|
Wolałabyś/wolałbyś być osobą popularną z setkami znajomych, czy outsiderem z najlepszym przyjacielem?

Nie można tego połączyć? Gdyby była możliwość bycia popularną osobą z najlepszym przyjacielem, to bardzo chętnie xD 
Mimo wszystko wolałabym jednak tą drugą opcję.

|9|
Czy odkąd piszesz bloga, to coś w Twoim życiu się zmieniło?

Piszę od bardzo niedawna, tak więc niewiele mogło się u mnie zmienić. No, może oprócz tego, że teraz, gdy tylko mam okazję, wchodzę na bloga i patrzę, czy doszły jakieś komentarze.

|10|
Wolisz świat internetowy-blogowy, czy realny?

Zdecydowanie realny, chociaż fajnie jest czasem pisać coś, co się ludziom podoba.

|11|
Zadaj sama sobie jakieś pytanie, na które zawsze chciałaś publicznie udzielić odpowiedzi ;)

Hm... no dobra




To może takie pytanie: Gdzie i jak siebie widzisz za 5 lat?

Za 5 lat widzę siebie w mieszkaniu w Warszawie ze sporą sumą pieniędzy w banku i w portfelu. Widzę siebie jako szefowa w jakiejś znanej firmie, oraz widzę siebie tutaj, na blogu, gdzie dziennie przychodzi po 1 000 - 2 000 odsłon, po 100 obserwatorów i po kilka tysięcy komentarzy.
Już możecie mówić, że jestem materialistką :D

_____________________________________________________________

Teraz tutaj, pod tym tekstem powinno widać 11 nominowanych przeze mnie blogów, ale jak na razie żadnego nie wybrałam, więc będzie tutaj pusto :D

• Nominowani:

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.


• Pytania do nominowanych:

1. Co Cię popchnęło do założenia i pisania bloga?
2. Czy wzorujesz się na kimś z blogerów, czy starasz się wyrobić własny styl?
3. Jakie jest Twoje motto życiowe?
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
5. Oglądasz vlogerów? Jeśli tak, to jakich?
6. Jaki jest sekret szczęśliwego życia?
7. Co jest cenniejsze - intelekt, czy uroda?
8. Jak wygląda dom Twoich marzeń?
9. Co Cię najbardziej drażni?
10. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?
11. Kogo chciał(a)byś pozdrowić w tym poście?

No cóż, to na razie wszystko ;-)


PS. Może trochę na to za późno, ale niedługo trafi tutaj lista dobrych filmów, tylko teraz nasuwa się pytanie: dodać na to oddzielną kartę? ;)






5 komentarzy:

  1. Oryginalne te pytania, szczególnie z imprezą :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuuję i życzę dalszych sukcesów ;)

    http://sweetdreams121.blogspot.com/ <--- Zapraszam na mojego bloga, jak się spodoba to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację nominacji! :* świetny blog i piosenka w tle :*

    thisisredfox.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Super blog ;3
    Skomentujesz coś ?
    anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog:) Zapraszam do mnie:nice-rapsberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)