niedziela, 21 lipca 2013

Małe info

Odnośnie obserwatorów! (Już trzeci post w ciągu dnia, f#ck, chyba nie mam życia) Dodałam dwa gadżety o nazwie "Obserwatorzy", bo nie wiem, który jest ważniejszy.

No, to tyle z tego, co miałam do przekazania. A żeby post nie był nudny, to dodam kilka nut, które ostatnio codziennie słucham :)


♥ Sond - Jeszcze zapytam (All Van D Remix) BrouzMusic


♥ Michael White feat. Odille - Something Good (Reece Low Remix)



♥ Bon Jovi - It's My Life


♥ System Of A Down - Solider Side



♥ Honey - Nie Powiem Jak



Nie mam pojęcia, czy trafiłam w Wasze gusta, czy nie, ale myślę, że praktycznie każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Jeślibyście chcieli, mogłabym wrzucić moją własną listę "Top 10". Mogłabym nawet stworzyć specjalną zakładkę, w której co tydzień lub dwa uaktualniałabym swoją listę. Wystarczy, że napiszecie w komentarzach :)

Narazie! (znowu) ♥

EDIT: Ogłoszenie, które znajduje się na samej górze notki jest już nieważne! C;

11 komentarzy:

  1. Fajna muzyka i ważniejsze jest to 2 czyli tam gdzie jest dołącz się do tej witryny....

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dobry gust muzyczny :)
    http://niewygrani-pojebani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :D
      Będę wpadała na Twojego bloga :)

      Usuń
  3. fajne piosenki... nie do końca mój gust muzyczny, ale podoba mi się ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie do końca mój gust ale są fajne :)
    obserwuję i zapraszam anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SOAD jak najbardziej tak ;3

    obserwacja za obserwacje ? ja już ;3

    Zapraszam do mnie :

    the-blackest-rosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są , przynajmniej dla mnie :D

    Zapraszam doo mniee <3
    ___________________________________________
    http://cori-iga.blogspot.com/
    ___________________________________________
    PISZEMY TAM RÓŻNE RADY O PORTALACH TYPU ASK.FM I INNE ORAZ OOO WSZYYYYYYYYSTKIM<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo fajne :) Tak wrzuć swoja własną listę ''Top 10''!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba : Nie powiem jak :)
    Ale tamte też spoczko :D
    Zapraszam do mnie <3
    http://my-live-is-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super muzyczka ;)
    Bardzo fajny klimacik na blogu :>
    Oczywiście obserwuję, i dziękuję że wpadłaś do mnie!

    http://ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)