niedziela, 21 lipca 2013

Nowy początek

Cześć!
Od niedawna planowałam założyć bloga, ale szczerze mówiąc... Nie miałam pomysłu na niego. Nie miałam pomysłu na posty, które będę tutaj dodawać, bo wszystko, co mnie interesuje, znajduje się już na innych blogach. Postanowiłam pisać o tym, jak ja sama upraszczam sobie życie i nie tylko. Chciałabym opisywać tutaj również inne sprawy, które mnie interesują. 
Szczerze mówiąc, dalej nie mam pojęcia czym będę mogła się tutaj podzielić. Mojej tożsamości na pewno nie poznacie. A przynajmniej nie w najbliższej przyszłości. Jedyne, co będziecie o mnie wiedzieć, to to, że moje imię to Aleksandra. Chyba nie muszę mówić, że mam 16 lat? To dla mnie dosyć oczywiste, zważając na to, że właśnie głównie to nastolatki ostatnimi czasy zakładają blogi :)

Cóż... Jedyne, co mogę tu i teraz powiedzieć to "narazie!". Nie wiem dokładnie, kiedy dodam tutaj jakiś wpis, bo nie chcę Was zanudzać wpisami o moim życiu, bo tak naprawdę nie ma w nim nic ciekawego. Serio.

3majcie się! :)

4 komentarze:

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)