wtorek, 30 lipca 2013

Jak NIE stawać się znanym

Pewnie już zauważyliście, jak łatwo jest stać się sławnym, prawda? Wystarczy założyć konto na serwisie YouTube i właśnie tam wrzucać swoje piosenki lub covery i już jesteś piosenkarką. Wystarczy, jak stworzysz swoje portfolio ze zdjęciami zrobionymi przez Ciebie i gdy zdjęcia spodobają się ludziom, już jesteś fotografem. 
Proste? Może i tak, ale droga do sławy może być jeszcze prostsza.
Tylko może nie do końca Wam się spodoba.

Znacie Patrycję Wojnarowską? Ostatnio dziewczyna pojawiła się na imprezie Playboya, gdzie ubrała się dosyć... specyficznie. Odziała czarną, długą suknię, odsłaniającą jej cztery litery. Podczas tejże imprezy, pozowała do zdjęć, między innymi z Wojciechem Szczęsnym, Mariną Łuczenko... i Piotrem "Pikejem" Kukulskim, o którym ostatnio dość sporo pisze serwis plotkarski pudelek.pl. Teraz Patrycja jest w trakcie nagrywania swojego singla...


A skoro o Pikeju mowa...
Jego historia jest również dosyć prosta. Między innymi jest bratem Natalii Kukulskiej oraz synem szanowanego i bogatego Jarosława Kukulskiego, po którym w spadku odziedziczył dość sporą sumę pieniędzy. Owe pieniądze przeznaczył na nagrywanie swojego rapu. Cała sprawa została nagłośniona, a ludziom nie spodobała się postawa Pikeja. Piotr Kukulski wdał się również w pewną wojnę z serwisem pudelek.pl, przez co ciągle o nim głośno...


Wyżej zostały podane dwa przykłady, jak zrobić z siebie gwiazdę, praktycznie nie robiąc nic. Jeśli jeszcze ktoś nie zrozumiał:
Przykład 1. Pokaż się z jak najlepszej strony. *sarkazm*
Przykład 2. Wydawaj pieniądze na coś, co się nie podoba ludziom.
Teraz pora na przykład 3! Spraw, by były chłopak pozwał Cię za zrobienie na jego koszt implantów.

Tak jest, tutaj mowa o Patrycji Pająk...


Co tu dużo mówić? Patrycja oddała implanty byłemu chłopakowi, a następnie sama zrobiła sobie następne...

A o Katarzynie W. to już w ogóle szkoda wspominać...

Co prawda, to nie jest post o kosmetykach, butach, czy coś w tym stylu. Jednak musiałam coś o tym napisać. Teraz naprawdę łatwo jest stać się znanym, na co świetnym przykładem są ludzie wymienieni wyżej. 
Mało przydatny poradnik, wiem, ale na prawdziwej sławie się nie znam.


19 komentarzy:

  1. No fakt. Teraz by być 'famous' (czy jak to się tam pisze po angielsku) wystarczy być, że tak powiem 'idiotą'. Aby mieć wygląd zewnętrzny i zrobić coś głupiego. Od razu leci sława! Społeczeństwo... :( niestety.
    Świetny post!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    heartless713.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najprostszy sposobem do sławy jest brak skrupułów i brak wstydu przy robieniu z siebie idioty.

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz sławnymi osobami stają się debile, którzy tylko się ośmieszają, np tzw. "fejmy internetowe" zrobią zeza do kamerki na asku i mają za to miliony lików, gdzie jest sens?! ._. a Ci którzy naprawdę mają talent, np. do śpiewania czy tam mają coś konkretnego do przekazania ludziom to są w cieniu, czemu? bo nie robią z siebie idiotów. to jest jakieś chore..

    http://liwss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, ja w ogóle nie dbam o usta XD
    Nawet zwykłego błyszczyku nie używam, ale to pewnie dlatego, że wolę, gdy usta się nie błyszczą.
    it-will-be-easier.blogspot.com

    Odp:Może zacznij używać masła do ust albo balsamu http://allegro.pl/nivea-balsam-do-ust-caramel-lip-butter-19ml-i3387722956.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądry post :) A i jeszcze zasada 4: Zrób coś głupiego w miejscu kamerowanym - sława na bank!

    A tak w ogóle to teraz jest coraz wiecej pseudo sław, które nic nie robią, a o nich głośno. Za to zapomina się o artystach, którzy ciężko pracują na swój wizerunek :c

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdym dniem spędzonym na tym dziwnym świecie mam po prostu wrażenie ,że ewolucja człowieka się cofa . ;__;. Albo powstaje era tak zwanych 'plastików' ;__; .
    Zawsze chciałam 'zabłysnąć' w przemyśle muzycznym , ale tak bez przesady .. ;-;

    the-church-of-fools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie są wyjątkowo podli by stac się znanymi. Czasem ich stare zastygłe zwierzęce odruchy dają o sobie znać ;/
    Pokazywanie dupy czy paplanie o implantach w TV to jak dla mnie kompletny brak kultury u kobiety.


    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Prowadzę konkurs z nagrodami

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz wystarczy tylko powiedzieć, że ma się milion zł i już stajesz się sławnym.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to jest co raz to gorzej . Az wstyd niektórych .
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry post :) A dzięki 'krulowi pikejowi" jest przynajmniej śmiesznie w internecie, więc zawsze jakiś pożytek :D
    Obserwujemy? Daj mi znać na blogu ;)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jestem dobra, nie wiem. Na moim blogu są 2 zakładki. pierwsza - iSing - tam jest mój pierwszy cover, a druga - Posłuchaj mnie - tam znajdziesz nagranie z festiwalu na którym zajęłam 2 miejsce :) Jeśli masz czas i ochotę zapraszam cię do posłuchania. Dziękuję za zaobserwowanie, na pewno się odwdzięczę, ale troszkę później, bo teraz coś nie chce mi się zaobserwować ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o Pikeju (który jest super ekstra, a jego rap powala wszystkich *sarkazm*) i tej Patrycji W. ale o Patrycji Pająk nie słyszałam. Kolejna durna sprawa.
    "Dobrym" sposobem żeby zostać sławnym jest też pójście do na przykład 'Top Model' i zrobić tam z siebie idiotę..
    Fajny pomysł na post :)

    banalniealefajnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lollipopek.blogspot.com - wzajemna obserwacja ? ja już obserwuję , jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju...nigdy bym się tak nie ubrała....

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. w 100% zgadzam się z tym co napisałaś wyżej. Bardzo polubiłam twojego bloga i na pewno będę go odwiedzać :) Zapraszam do mnie: http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy chcą być sławni, a ci sławni nie chcą być już znani.. Taki celebryta nie może nawet w spokoju miasto..

    reggaeismyrastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o żadnej wymienionej przez Ciebie osobie.
    Ich popularność jest tylko chwilowa, za kilka miesięcy wszyscy o nich zapomną.
    http://welcome-to-best-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy widzę te wszystkie "pseudogwiazdki" to aż mi się wątroba wywraca.
    No, na Boga nie interesuje mnie jakiś tam "król" rapu, ani tym bardziej jakaś dziewczyna w skąpej kiecce.
    Porażka.

    http://green--and--blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)