piątek, 26 lipca 2013

Soooooooo lazy

Cześć! Dzisiaj niestety nie mam Wam do przekazania żadnych życiowych mądrości, ani nawet nie mam do polecenia żadnego filmu, czy serialu. Dzisiaj nie miałam w ogóle czasu na myślenie o nowym temacie na post. W sumie, to do tej pory dopiero pod koniec dnia wpadał mi w moim mniemaniu ciekawy pomysł na post, w którym mogłabym opowiadać z pasją, co o tym myślę, a na planowane tematy potrzebuję jeszcze trochę czasu, zanim wszystko wypali.

Jednak mam dla Was pewną propozycję.

Bardzo chętnie poczytałabym Wasze propozycje na tematy do opisania. Potrzebuję po prostu jakiegoś natchnienia, wiecie o co chodzi, nie? ;)

Tymczasem zostawiam Wam najzwyklejsze zdjęcie mrożonej kawy z Biedronki, bodajże za niecałe dwa złote (!), którą przed chwilą skończyłam popijać :)
Tylko nie czepiajcie się jakości, ani beznadziejności zdjęcia. Robiłam je ja. Nokia 302 chyba nie nadaje się do zdjęć.



13 komentarzy:

  1. oo, mrożona kawa z biedronki, uwielbiam ją :D
    a co do pomysły na post, to nie mam pojęcia :c

    http://liwss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może posty tematyczne? Jest ich mnóstwo.Pisz o czym chcesz,co cię inspiruję <3 Uwielbiam tą kawę,mm :) Fajny blog,zaobserwowałam,liczę na rewanż :) http://zuuziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematów jest pełno :) Np. wymarzone wakacje, ulubiona piosenka (jakie masz z nią wspomnienia itp). Ciekawy blog, bardzo mi się podoba.

    http://reggaeismyrastalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą kawę z biedronki, haha ;D
    ja myślę że dobrym postem by był jakiś post tematyczny.. ale konkretnego pomysłu niestety nie mam ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubie ta kawe ;)
    Zaobserwowalam twojego bloga. Odwdzieczysz się?
    emily-eemiily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, świtny pomysł na notkę, rozbroiłaś mnie tym postem :)

    A tej kawy nie miałam jeszcze okazji pić. Ale muszę spróbować!
    Możesz mi tylko powiedzieć, na jakiej półce mam jej szukać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama również miałam trudności z odnalezieniem jej :)
      Kawa stoi w lodówce. Najwyżej będziesz musiała spytać ekspedientki o pomoc :D

      Usuń
  7. Chętnie spróbuję tej mrożonej kawy :) Przy najbliższej okazji, gdy będę w Biedronce, to ją kupię ;D Co do pomysłu na posta to nie wiem. Może pokaż jakiś outfit lub zrób tag?
    http://dreamer-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Morożona kawa♥

    hmm, może własnie pomyślałabyś o jakiejś stylizacji? :)

    thisisredfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mm mrożona kawa <3 Może posty tematyczne typu: "Before I Die" lub jakaś stylizacja ;d
    Obserwuję, fajny blog <3

    http://mal-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą kawę naprawdę, moja przyjaciółka wyjechała na cały miesiąc i dawno jej nie widziałam a ona mieszkała niedaleko i codziennie prawie chodziłyśmy w lato po tą kawę. Boże od razu mi się wszystko przypomina :)
    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    ____________________________
    NI6HTM4RE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kiedy biedra ma mrożoną kawe? hmm.....???? Oddaj mi ją... byłaby idealna na ten upał *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do wzięca udziału w losowniu koszyka kosmetyków na stronie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Każdy ma realne szanse na wygraną, nie ma tu żadnego naciągania.

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)