niedziela, 18 sierpnia 2013

Pitch Perfect


W końcu po wielu dniach, a może nawet miesiącach poszukiwania jakiegoś ciekawego filmu, znalazłam to oto dzieło: Pitch Perfect



W roli głównej została obsadzona Anna Kendrick, która w filmie pochwaliła się swoim niebanalnym głosem. W filmie nie zabrakło również Brittany Snow.


W Pitch Perfect studenci, którzy wykazują się talentem wokalnym, łączą się w grupy i startują w zawodach a capella. Większość piosenek dobranych do filmu są nowoczesne (m.in. można tam usłyszeć piosenki takich artystów, jak Bruno Mars, Flo Rida, Rihanna, a nawet Miley Cyrus). Ich jedynymi instrumentami są ich głosy, co jest bardzo miłe dla ucha. Film przede wszystkim ma charakter komediowy. Bardzo polecam Wam ten film. Jestem pewna, że się nie zanudzicie ;)


7 komentarzy:

  1. jeszcze nie widziala tego filmu, ale zachecilas mnie do obejrzenia go, wiec bede musiala znalexc troche czasu ^^

    zapraszam do mnie, jesli mozesz to kliknij w baner sheinside na moim blogu, na pewno w jakis sposob sie odwdziecze ;3
    anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Nie oglądałam tego filmu, ale zapowiada się ciekawie. Lubię filmy, w których jest dużo muzyki i śpiewu. Z chęcią go sobie włączę. ;)
    A tymczasem zapraszam do siebie. ;)
    http://immortal-and-dark.blogspot.com/
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam ten film kiedyś w szkole,na angielskim i jest świetny<3 obserwuję

    zapraszam do mnie
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog

    lollipopek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz i bardzo podoba mi się twój blog:)
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    Zapraszam na mój blog:http://marysiapiotrowska.blogspot.com/
    Zareklamujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anna Kendrick? Muszę zobaczyc ten film! Fajnie, że o nim napisałaś (y)
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Violetta też jest muzyczna tyle że to serial z tego co kojaże :P ale z przyjemnoscia obejrzę ten film ^^

    Zapraszam do wspólnej obserwacji
    ----------------------------------------
    http://malicjafashion.blogspot.com/

    *MALICJA*

    OdpowiedzUsuń

~ Za każdy komentarz odwdzięczam się w stu procentach, więc jeśli już decydujesz się na komentowanie mojego bloga, możesz mieć pewność, że i na Twoim blogu pojawi się komentarz. Tylko pozostaw w komentarzu również link do bloga.
Z obserwacjami jest tak samo. Dodatkowo co jakiś czas przeglądam listę zaobserwowanych blogów, więc jak jakiś nowy post mi się spodoba - na pewno skomentuję :)